30 июл. 2011 г.

Теорему Піфагора знають не всі

        Тестування з математики на цьогорічній сесії зовнішнього незалежного  оцінювання показало, що 30% абітурієнтів, які складали цей тест, не знають теореми Піфагора.
Про це повідомила директор Українського  центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) Ірина Зайцева.
             «Я гуманітарій і вже майже 49 років не маю справи з математикою, але  теорему Піфагора все ж пам'ятаю і знаю, що квадрат довжини гіпотенузи  дорівнює сумі квадратів довжин катетів, — зауважила І. Зайцева. —  Таке завдання було в тестах з математики цього року, і, на жаль,  30% учнів, які тестувалися й обирали для себе цей напрям, з цим завданням  не впоралися. Причому треба було обрати з чотирьох один правильний  варіант».

     Так, це показує, що у викладанні математики в українській школі багато проблем. Да й старанність багатьох наших учнів значно знизилась в порівнянні 10-20-річної давнини. Багато учнів вибирали предмети на ЗНО за принципом "авось пройде". І деяким вдалося набрати прохідний мінімум. Але про якість говорити не приходиться. Треба, щоб змінилося ставлення школярів до вивчення математики, щоб батьки  розуміли, що рівень математичних знань сприяє якісному засвоєнню інших предметів, у тому й гуманітарного циклу. Неможна говорити ще з 5-6-х класів " Нам не потрібна математика..", бо це зовсім невірна позиція, як на мене.
        Багато висловлювань існує про математику:
  • Кто с детских лет занимается математикой, тот развивает внимание, тренирует свой мозг, свою волю, воспитывает на­стойчивость и упорство в достижении цели. (А. Маркушевич)
  • Если вы хотите участвовать в большой жизни, то наполняйте свою голову математикой, пока есть к тому возможность. Она окажет вам потом огромную помощь во всей вашей работе. (М.И. Калинин)
  • Разве ты не заметил, что способный к математике изощрен во всех науках в природе? (Платон) 
  • Рано или поздно всякая правильная математическая идея находит применение в том или ином деле. (А.Н. Крылов)
  • Было бы хорошо, если бы эти знания требовало само госу­дарство и если бы лиц, занимающих высшие государственные должности, приучали заниматься математикой и в нужных случаях к ней обращаться. (Платон)
  Маю надію, що щось зміниться. Бо про який розвиток економіки країни можно говорити, якщо нікому буде піднімати промислові підприємства, авіа- та космічну область, розробляти нано-технології..

Комментариев нет:

Отправить комментарий