2 апр. 2012 г.

Естафета "Чудо -блог"

Продовжую естафету від блогера до блогера "Чудо - блог". І хочу подякувати за визнання Дениса Крапівцова ( блог "Аватар") , учня 10-А класу нашого ліцею, та Олені Миколаївні Юрченко (блог "Хімікус - Цікавікус"), учителю хімії ліцею "Наукова зміна" м.Києва.
Якщо з блогом Дениса я знайома давно, багато цікавого в ньому знаходжу для себе, то у блозі Олени Миколаївни я опинилась вперше. Щиро дякую Вам, пані Олено, від математиків, бо ця наука Вам не байдужа. З матеріалами я не поспіла познайомитися в повному обсязі, проте можна сказати, що в ліцеї працює творча людина. Бажаю успіху, Денисе та Олена Миколаївна!
  Передаю естафету та нагороду з великим задоволенням наступним освітнянським блогам:
Организация учебной работы  при помощи блога
Блог учителя информатики
Блог Шуруто Валентины Викторовны
Мир музыки
Все для вас!
Такая разная математика 
IQ.Математика

 За правилами нагородження потрібно:
- подякувати тому, хто нагородив Вас, та розмістити активне посилання на його блог;
- розмістити зображення нагороди;
- нагородити 7 блогів, які вважаєте гідними;
- повідоміти номінантів про нагороду у коментарях;
- написати 7 повідомлень про себе.
А тепер черга сказати кілька слів про себе:
  • Працюю вчителем математики в Горлівському НВК "Загальосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 - багатопрофільний ліцей"
  • За останні три роки зробила багато щодо використання ІКТ в навчальному процесі
  • Дуже люблю своїх учнів
  • В мене є гарна донечка Саша, студентка Харківського національного університету ім. Каразіна, якою я пишаюсь
  • Люблю слухати гарну музику як класичну, так і сучасну ( мій респект групі "Океан Ельзи")
  • Дуже хочу оволодіти кількома мовами
  • Мрію здійснити подорож в Великобританію

2 комментария:

  1. Спасибо огромное за такое внимание к моему труду. Очень признательна.

    ОтветитьУдалить
  2. Людмило Олекіївно, дякую за теплі слова!

    ОтветитьУдалить